Pandora perler er meget populære og velkomne

in Welcome to the Forum ! Wed Nov 15, 2017 7:02 am
by Christina C. Rose • 5 Posts

Ud over de charme og armbånd,pandora outlet danmark jeg allerede har forhåndsviset, er der også denne smukke blå version af Field of Flowers Murano, der kommer med samlingen i foråret 2017! Det er sådan en smuk cornflower blå, og et sædvanligt farvevalg til Pandoras forårsprodukter - det er rart at se dem gøre noget anderledes. Dette var ikke i det nordamerikanske katalog, og det vil nok ikke komme ud derudover, medmindre det viser sig at være en Jared-eksklusiv, hvilket ville være usædvanligt), men det skal være tilgængeligt i de fleste andre regioner, herunder Storbritannien.

pandora charms billig Der er ikke nye stilarter denne gang, men der er stadig masser af smukke smykker, hvis du går glip af sidste gang! Disse omfatter en hel del af begrænset udgave stykker, herunder Club Charm 2016, Mother's Day 2016 LE hjerte, og Pandora armbånd. : o Den anden perle, der hopper ud på mig, er den fantastiske London Bus, som er adorably quirky med sin Union Flag emaljearbejde - det er faktisk den perle, der fik mig helt og helt besat af Pandora!

Storbritannien vil se deres mors dag udgivelse den 23. februar, denne emballage her meget snart! Andre regioner bliver nødt til at vente til april, når samlingen af ​​morsdag 2017 kommer ud i vid udstrækning. Når det er sagt, frigives en masse speciel gaveemballage i hver region, så du må måske vente og se, om din lokale butik vil få nogen specielle tasker eller indpakning.

pandora ringe udsalg Jeg har tidligere sagt, at jeg ville forsøge at være mere selektiv om, hvad jeg tilføjer til min samling i år (ja, vi vil se, hvordan det går ..!). Jeg har altid elsket Murano-glasperler, og dette ser ud til at være en god stiftfarve med massiv farve, der kan tilføjes til min samling, og til pandora ringe salg af murano glas selv, de små hjerter tilbyder den søde touch uden at forringe dens alsidighed. Plus, jeg vidste præcis, hvor jeg skulle sætte det!

Samlingen kunne ikke være mere typisk for pandora halskæde sædvanlige morsdagsmeddelelser med mange kærligheds- og familie-temaperler. Der er et par mere generiske hjerter og for eksempel - men der er ikke så mange charme med så bred appel som sidste år, føler jeg mig.

Scroll up

Visitors
1 Member and 10 Guests are online.:
Sonia Akter

We welcome our newest member: LeroyRoyce