borde alla vara väldigt Ezekiel Elliott Tröjor

in Welcome to the Forum ! Wed Jan 03, 2018 2:14 am
by lahahamj26 • 1 Post

Legendary Sverige IBRAHIMOVIC tröja England mittfältaren Paul Scholes gjorde det klart att Manchester United mittfältare Bo Geba "i spelet uppenbarligen frånvarande", medan det i Storbritannien på måndagen, Mourinho offentligt kväva tillbaka Red Devils legenden säger, "Han Inget annat än kritik. "

I Ezekiel Elliott Tröjor fokus för en strid de första 22 Premier League på nyårs genomförts, bort till Manchester United 2-0 Everton fångade imponerande styrka i efter matchen presskonferensen, Red Devils tränare Jose Mourinho Mourinho " nosen "pekade på, bland annat Paul Scholes, Gary - Neville, Phil - Neville, Ryan Giggs, inklusive" 92 enastående Youth "" galning "ironiskt att dessa Old Trafford legend i media Framför föreställningen som "dessa rock kejsare superstar."

Förra helgen, Manchester United i Premier League 21 matcher tvingas bli Southampton 0-0, Paul Scholes efter matchen offentligt kritiserat mittfältare Bo Geba prestanda. Efter att ha lärt att hans kärlek skulle ha varit under befäl av de anklagade, har han alltid varit "Hu Du Son" Mourinho gjort klart att "bara människor eftersom Paul Scholes är en stor professionell spelare och minnas honom uppriktigt Som fotbollskommentator är hans prestanda inte alls Brasilien tröja NEYMAR JR dålig. "

Vid den tiden Mourinho sa: "Enligt min mening, Scholes Förutom kritik, inte gör något, tror jag, att han aldrig 'kommentar', idén är alltid i 'kritik', du vet, är det. två skilda begrepp. vi kan inte be alla spelare, är Scholes som det kan vara en 'fenomenal' spelare, vilket är omöjligt så länge Manchester United gå in i strid, Bo Geba total Kommer att gå ut, självklart, ibland kan han spela till en mycket hög standard, Brasilien tröja ibland normal prestanda, ibland lägre än utomstående spelar förväntningar, det här är normalt. "

"Boge Ba Scholes tjänar verkligen mycket mer än så, men det var inte hans eget fel, men eftersom dagens professionell fotboll är en sådan status quo. Jag har alltid trott, även bland hela fotbollens historia är på Paul Scholes kunde betraktas som en fenomenal spelare, men han som en kommentator, uppenbarligen ännu inte nått en sådan höjd. som Manchester United klubb, jag arbetar för mig själv på en sådan stor Självklart är jag också stolt över att de röda djävlarna kan äga ett legendariskt hem som Scholes, men det är allt. "

Förra sommaren hade Scholes ansökt om att coacha Manchester United U23 ungdomslag, men så småningom accepterade de röda djävlarna inte hans ansökan. I en intervju med brittiska medier nyligen, gjorde Scholes det klart att han trodde att han "ignorades" av Manchester United. Mourinho antydde att anledningen till att det finns så många Manchester United legend stå upp och kritisera hans befäl av Red Devils detta är den mest grundläggande orsaken till att de inte kan tjänstgöra i klubben.

Mourinho sa: "de borde alla vara väldigt gärna vilja arbeta på Manchester United, angelägna om att stanna kvar på Old Trafford tror jag, men jag måste erkänna, det är inte mitt problem kan lösas om Scholes dag. För att vara en tränare hade det varit fantastiskt om han kunde nå en fjärdedel av mina prestationer och visste att hälften av mina prestationer var 12,5 och ungefär en kvart var sex. För att leda laget vann sex mästerskap, så resultatet är tillräckligt Scholes stolt.

"I mitt sinne är Scholes en fenomenal spelare och han är nog en av de bästa mittfältare jag någonsin har upplevt. Scholes har betalat för mycket för Manchester United, jag måste tacka honom. efter slutet av rundan, som 'rock superstar' som kritiserar Manchester United prestanda under förväntningarna, men efter matchen de ska väl ingenting att säga det, men jag tror att Manchester United sparkar kampanj Det är verkligen mycket bra. "

Scroll up

Visitors
7 Members and 15 Guests are online.:
Clementine, linhui95, xiaoming, linxiaoxue, sudhangsu, lingrongai, livestream24tv

We welcome our newest member: skyhappy
Board Statistics